Första dagen!

Mina blogginlägg blir bara senare och senare för varje kväll, men det är faktist så att jag har så mycket annat på gång. idag var alltså första dagen på nya skolan, novia. det var introduktionsdag för oss ettor, och indelning av klasser. nångång efter tre var vi klara för dagen! imorgon börjar resten av studerandena, vi ettor fortsätter med introduktion! på onsdag är det back to school-party, men jag tror faktist inte att jag har tid att delta!
 
Dog jag efter första dagen eller? nej, då jag kom hem laga jag mat till mig och robb, sen körde vi runt överallt för att hitta den perfekta slagborrmaskinen (tro mig, det duger inte med vadsomhelst).. sen skruvade vi (robb) upp hyllor och jag hade storstädning i vår garderob! nu är det ordning och reda igen. nu ska vi gå och lägga oss så vi orkar till skoan imorgon. hoppas alla haft en bra måndag varesig ni börjat ny skola idag, jobbat eller vad ni gjort :) imorgon tar jag tag i städa-klart-köksskåpen-projektet! godnatt

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: