Fredagkväll ♥

Idag var en kort skoldag, från 09:15-11:45! for via fpa och sedan hem och packa med allt inför helgen. för tillfället sitter vi i mitt rum i monäs och jag tänkte uppdatera lite snabbt här. det kommer vara usel uppdatering under helgen, på måndag är jag igång igen! ikväll har vi varit i bastun, tittat på tv, varit ute och nu ska, iallafall jag, snart gå och lägga mig. imorgon på eftermiddagen far vi allihopa till villan för att fira villaavslutning tillsammans. äta gott, bada balja, skjuta raketer osv. hoppas raketförbudet ändrar, eftersom det för tillfället är skogsbrandsvarning.. vi får se hur det blir! vi hörs igen på måndag, glöm inte att kolla min instagram! ha en fin helg allihopa, godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Saragunmarie

SV: Tack :D vi komber ti Vasa ikväll, Roy böri i skolan imoron. Ja vejt int ho läng ja e tär, antagligen bara tills imoron eftersom ja har så myki arbejtas i Kovjoki än, men ja komber noo att böri va tär mejr & mejr ju minder e blir me jordbrukasi :)

Svar: Okej, vi måst träffas :)
Linda Sjölund-Åström

2013-09-01 @ 12:57:19 / URL: http://saragunmarie.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: