Händelserik dag.

OJ! Var ska jag egentligen börja? vi kan ju ta dagen i ordningsföljd så går det lättast tror jag. steg upp åtta imorse och åt frukost, for till jeppo med mamma och hjälpte henne med ett och annat, bl.a hallonplockning, ta bort nät från bärbuskar osv.. det gick snabbt, och vi avslutade med en liten runda i jeppo före vi for hem. då vi kom hem städade jag upp mig lite, hoppade i bilen och for till vasa på lite ärenden. träffade också på angelica, miriam, nicolina och kesia :) ♥ var också en sväng via lägenheten före jag for hem igen.
 
Då jag kom hem åt jag, och for med några gymnasieböcker åt en bekant som börjar gymnasie. sedan blev jag biten av en ekorre, och så har jag suttit och funderat över jobb. nu ska jag äta glass, sias nya "godis", underbar smak! mums ♥ men vänta.. skrev jag att jag blivit biten av en ekorre? ja, tänk att man ska lyckas med allt här i världen! och jag kan säga er detta, dessa filurer biter som jävlar. jag var tvungen att dra loss den från fingerspetsen, för den vägrade släppa! jamen, vi hörs imorgon igen, om jag inte dött av eventuell förgiftning..
 
Har ni frågor eller funderingar, vänligen kom ej med pinsamheter, klagomål, mobbning eller eventuella hot!

Kommentarer
Postat av: Saragunmarie

Aj va e måsta ha ta tagi sjukt :o

Svar: He jour he å :P
Linda Sjölund-Åström

2013-08-14 @ 06:42:57 / URL: http://fames.se/saragunmarie

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: