Lördagskvällen. Flyttat. Skolstart

Nämen halå där ute! det är alldeles för sent att skriva ett vettigt blogginlägg för mig vid denhär tiden. jag borde helst ligga och sova, men jag ska iallafall göra ett försök, för lite uppdatering om senaste nytt, för de nyfiknaste. Idag har vi flyttat tillbaks till vasa igen efter ett fint sommarlov med mycket ledigt (för min del) och lite jobb (robb har haft en vecka ledigt i sommar, hehe), solande, skojigheter, ålandsresa.. listan kan skrivas hur lång som helst! nu är det höst och tillbaka till studierna. robb börjar sitt tredje år på tisdag, jag börjar mitt första imorgon :) vi har hunnit vara och handla mat redan idag, och sedan har jag plockat och fixat här hela kvällen. snart ska jag nog gå och lägga mig...

Igårkväll, Lördagen, spenderades i nykarleby med vincent och gänget hemma hos dem. min svärmor var också där på lördgasmys :) Lillkillen visade stolt upp sin stora ballong som han fått på marknaden, busade med morbror robban och tittade på gummybear i hans telefon- vincents favorit tror jag! att sitta och trycka på min kameras knappar var också väldigt kul :) det senaste nytt för oss var rynka-ögonbrynen-minen, haha! mumsigt goda vitchoklad-limekvarg muffins bjöds det också på till te/kaffet :) tack för det! besöket var ett lungt sätt att avsluta sommarlovet på :) godnatt ♥


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: