All i want for christmas is SNOW!

Helgen har varit bra, jag har varit i kovjoki, vi har pyntat granen där, ätit plättar, myst, tittat på tv, paketerat julklappar osv.. vädret börjar verkligen trötta ut en nu. kom igen moder natur, ge oss några meter snö och många minusgrader! jag tillåter inte en grön och regnig jul. jag kom hem till monäs ikväll igen och har inte direkt gjort något speciellt. tänkte plocka ner alla foton från fotoväggen ikväll och börja göra om den, rolig kvällssyssla :)
 
Imorgon åker klapparna under granen, och så ska julgodis här göras tillsammans med lillasyster! massor med gott ska det finnas på efterrrättsbordet på julafton :) tänk, det är bara två dagar kvar till jul nu! det kommer bli hur bra jul som helst känner jag på mig ♥ vi hörs imorgon om jag har tid, ha det fint tills dess :)

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: