Det känns att jullovet är på intågande!

Nu börjar det verkligen kännas av att jullovet närmar sig, på något konstigt vis blir jag alltid trött och slö när det snart är dags för lov. idag har jag varit så gott som död, en huvudvärk som förföljt mig hela dagen lång, och sjuk hals också. så nu väntar jag bara att en förkylning är på gång och att jag får vara sängliggande hela jullovet? ska äta vitaminer och dricka mycket varmt, och inbilla mig att det ska hjälpa. sedan jag kom hem från skolan har jag i princip varit sängliggande. jag sov från 4-6, och det var nog ett bra val att göra! har ännu lite tryck i huvudet, men jag tänkte ändå sitta och läsa lite till en tent vi har inkommande måndag. det får räcka såhär för idag, vi hörs igen imorgon! ha en fortsatt bra onsdagkväll :)
 
 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: