Jakobstad och frissabesök!

Största delen av dagen har jag varit borta. Jag och mamma hoppade i bilen runt halv 10 imorse och åkte iväg till jakobstad, där vi shoppade loss som galningar, typ! efter en hel dag i jakobstad stannade vi i nykarleby för att vi alla barn hade frissatid idag. nu är det nötta bort, och som tur har jag mycket hår kvar ännu! vi avslutade med att beställa hem pizza, och så efter att vi ätit oss mätta här hemma så pustade vi ut en stund och sedan ställde jag mig i tomteverkstaden, och fortsatte därefter att pynta julgranen med min lillasyster! jag kan lova er, vi har åtminstone finlands snyggaste julgran iår :) bildbevis finns på instagram, men kommer nog hit också någon inom de närmaste 5 dagarna! nu ska jag sluta skriva och gå och sova. imorgon på eftermiddagen sticker jag iväg till kovjoki över helgen. vi hörs imorgon, ha det fint! :)

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: