Vi är ju lediga så sällan, så nu tar vi lite ledigt igen :)

De senaste två dagarna har jag varit otroligt trött då jag skall upp ur sängen på morgonen, så jag har snoozat en kvart timme längre än jag brukar. men, jag har iallafall känt mig pigg sedan då jag väl är uppe. idag har vi återigen haft intressanta föreläsningar i skolan. efter skolan har jag tvättat kläder, diskat osv. nu ska jag slappa i soffan resten av kvällen, dricka glögg och se på tv. nu är jag ledig resten av veckan, så jag tänkte försöka hinna göra klart alla skoluppgifter vi har kvar före jullovet, baka bröd, handla julklappar, och förståss ta det lungt. hoppas ni haft en bra dag, vi hörs imorgon :)

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: