Kvällens förrätt blev en sallad, där jag gjort melon och gurka hjärtformade. detta med halloumiost och bröd (också hjärtformade). till varmrätt, som jag helt glömde fota för att jag var så hungrig, hade vi griskotlett med hasselbackspotatis, tomatsås och ungsrostade grönsaker. till efterrätt blev det chokladmousse med hallon. mums! robbälskling kom hem med en fin orkidé till mig ♥ nu tittar vi på film, men jag ska snart gå och lägga mig. 

Imorgon är det fredag. denna helg kommer vi tillbringa i Vasa bara för att vi kan. jag ska vila och bara göra sånt som jag vill och inte måste. imorgonkväll får vi fint besök av min lillasyster och ida :) ha det fint, godnatt! puff & piff här under:

Kommentarer
Postat av: Saragunmarie

NAMI! :D

2013-02-15 @ 16:28:17 / URL: http://saragunmarie.blogspot.fi/
Postat av: Rebecca

Åh vad söta katter! Jag har alltid velat ha en katt, de är så mysiga, och finns alltid där! Men, men när ens familj är allergiska så får man bara fortsätta drömma! :) Jätte fina bilder med måste jag säga! Jag vet hur svårt det är att fota djur! Kram!

2013-02-17 @ 15:10:36 / URL: http://fotorebecca.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: