♥ Farväl

.. nu sticker jag iväg till LEVI och är borta till torsdag. så på fredag får ni vara beredda på bildbomber! jag skippar tidsinställda inlägg och frågestunder, det är ändå aldrig någon av er som vågar fråga mig något så.. men om, ifall, ni skulle känna för det så får ni merän gärna fråga mig något och så svarar jag på det då jag kommer hem igen. typ, vad är dina planer för hösten? berätta om piff & puff, vad är det pinsammaste du gjort i ditt liv? favoritblomma? hur kan du se så beundransvärt snygg ut hela tiden? kan du visa före och efter redigerings-bilder? vad anser du om skönhetsingrepp, abort osv? tränar du och isåfall hur? ja, och vad ni än kommer på! FRÅGA NU, och sprid till hela världen att ni kan få veta precis allt om mig.. nästan! visst? TACK, jag förväntar mig tusentals frågor och funderingar då jag är hemma igen ♥ det är alltid roligt med frågor, och jag lovar er fina bilder från levi-resan :) ha det så fint nu så hörs vi på fredag! :)

Kommentarer
Postat av: Saragunmarie

Okej, nu ska ja ställ några frågor åt de som ja faktiskt int vejt från förr :)

-Vill du ha barn i framtiden?
-Vad gör du om fem år?
-Vad anser du om skönhetsingrepp?
-Vad skulle du göra om du vann 10 miljoner?
-Vad gör du helst en lördagskväll?

..o så vill vi jo si lite före o efter redigering såklart ;)

2013-02-24 @ 08:58:23 / URL: http://saragunmarie.blogspot.fi/
Postat av: Saragunmarie

Okej, nu ska ja ställ några frågor åt de som ja faktiskt int vejt från förr :)

-Vill du ha barn i framtiden?
-Vad gör du om fem år?
-Vad anser du om skönhetsingrepp?
-Vad skulle du göra om du vann 10 miljoner?
-Vad gör du helst en lördagskväll?

..o så vill vi jo si lite före o efter redigering såklart ;)

2013-02-24 @ 08:59:13 / URL: http://saragunmarie.blogspot.fi/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: