Ojsan!

Jag har visst en blogg också? har helt glömt bort att uppdatera under veckan men bättre sent än aldrig? på instagram är jag iallafall rätt så flitig så där kan ni titta nu som då också om ni är intresserade av vad som sker i mitt liv. tänkte ta veckan i kort här och nu. måndag betyder för oss veckohandling, tisdag var det kokosbollskalas och spel/myskväll med gänget :) i onsdags var jag på ishockeymatch. torsdag var en slapp-dag och idag fredag sjöng min klass på morgonsamling, det gick helt okej. idag hämta jag även mitt efterlängtade h&m paket från posten med fint innehåll :) nu befinner vi oss i monäs, har badat bastu och tittat på tv och snart lägger vi antagligen igång en film :) godnatt! 

Kommentarer
Postat av: Saragunmarie

Sv; Tack så myki! :)

2013-02-02 @ 15:46:47 / URL: http://saragunmarie.blogspot.fi/
Postat av: A N N N A I Z (Annis)

SV; Tack! :)

2013-02-02 @ 20:37:46 / URL: http://annnaiz.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: