Fix med bloggen

Jobbar för fullt på dagarna och den tid som blir över vilar jag, typ. jobbar till 31.7 och efter det tänker jag vara ledig framtills vi far tillbaks till vasa igen. men, det var inte det jag skulle säga nu! tänkte lite smått börja fixa om bloggen lite, tänker lämna bort sidmenyn helt och bara göra en enkel stilren design utan en massa extra.. om det samarbetar med mig vill säga! headern är altså tillfällig, såfort jag hinner ska jag fota lite nya bilder och börja sitta och pyssla i koderna.. men jag känner på mig att det kommer bli bra! vi hörs :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur blev det, slapp du in till någon skola? :)

2013-07-09 @ 21:16:22
Postat av: TIDSTJUVEN

Jag har också en bloggrenovering i planerna, men bara tanken på kodningen avskräcker mig. ;) Hehe.

Svar: Hehe, jo det e koderna som kommer ivägen för orken att ta tag i renoveringen! men det ska nog minsann bli av :)
Linda Sjölund-Åström

2013-07-09 @ 22:21:04 / URL: http://tidstjuven.com/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: