nytt. dagen. blomkrukor. bär

 
Gokväll. nu börjar det se lite bättre ut på bloggen. enkelt och stilrent, eller hur? tillfällig header har jag ännu men såfort jag hinner kommer det upp en annan! istället för att kategorier och arkiv är i sidomenyn så är det nu flyttat ovanför headern. snyggt, tycker jag! jag har också uppdaterat "om mig" så där kan ni nyfikna klicka för att läsa :) känner verkligen att blogglusten är tillbaka nu, då det blev lite nytt här! skönt :) och så vill jag ju gärna veta vad ni tycker, bättre eller sämre? säg gärna till om ni hittar fel i designen också..
 
 
Imorse var jag uppe 06:15 och gjorde mig i ordning för jobb. 06:45-13:00 jobbade jag och efter det for jag en sväng till amalia, och kom därifrån med någon blomkruka och lite annat fint :) här hemma pysslade jag bland koderna i bloggen, var ut i skogen en sväng och plockade "vatikkor"/ skogsbär/åkerbär.. och lite smultron här hemma. (i vår frys i lägenheten kommer jag ha en hel hylla med bärkoppar. jordgubbar, blåbär, vinbär, smultron, hallon m.m.. bra att ha till youghurt och bakverk) jag har också sovit en timme. nu ska jag iallafall gå ut och hitta på något. är också sugen på att baka något, men vi får se hur det blir! imorgon är jag ledig :) ha det fint så hörs vi!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: