Tiden går fort!

Tänk att det är sista juli redan. veckorna går verkligen fort, och snart börjar skolorna och allt. imorgon har vi första augusti och det börjar jag med att gå på frissabesök för att klippa topparna! ikväll har jag inte gjort någonting alls, och snart ska jag gå och lägga mig. jag känner på mig att augusti kommer bli en bra månad med mycket roligheter :) bröllopsfotografering, fotoutflykter, lägenhetsfix osv..
 
Kort tillbakablick på julimånad: vi kom hem från åland i slutet av juni. jag började jobba på hvc köket. jag var på TOTO konsert med familjen och 10000 andra människor. fixade med bloggdesignen. fotade. köpte inredningsprylar. bakade kladdkaka. var på jakobsdagar. var till vasa. slutade jobba och ledigt resten av sommaren. det var lite av alla saker jag pysslat med. välkommen augusti

Kommentarer
Postat av: Saragunmarie

Sv; Ja hoppas verkligen he, he blir ba myki svårare att hitt na :p

2013-08-01 @ 18:15:57 / URL: http://fames.se/saragunmarie/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: