let's do this!





Kommentarer
Postat av: Saragunmarie

Lycka till!! :) <3

Svar: Tack :) <3
Linda Sjölund-Åström

2013-06-07 @ 12:17:59 / URL: http://fames.se/saragunmarie/
Postat av: Vickan

Var du på fredag på inträdesförhör i Vasa novia? (: Jag var också där då, har sökt till socionom. Vad söker du? :)

Svar: Ja det var jag! sökt både till socionom, sjukskötare & hälsovård! visst var e du som satt upp vi högsta våningen då jag just hadd varit på lärarintervju? :)
Linda Sjölund-Åström

2013-06-09 @ 00:25:28 / URL: http://vickanmedv.blogg.se
Postat av: Rebecka

Vart har du sökt nånstans? :)

Svar: Socionom i Vasa :)
Linda Sjölund-Åström

2013-06-09 @ 00:36:36 / URL: http://erixonz.blogg.se
Postat av: Rebecka

Ah okey! Men alltså du gick på FKF nu senast va? på denhär "studentlinjen"? (eller är jag helt ute och cyklar? hähö) men var FKF dåligt då eller varför skippar du det? :) Du får gärna berätta lite hur det var och sådär, för har börjat fundera lite på att börja där efter mediautbildningen :)

Svar: Jo jag gick på FKF ett år nu på studentlinjen+barn&ungdomslinjen..För det första var jag ju äldst av alla studeranden. alla andra i min klass var ju 16 & 17, vilket inte kändes helt bra och gymnasie är ingenting för mig. trodee först då jag kom dit att det skulle vara mycket riktat in på barn & ungdomsarbete men NEJ, första dagen sa de då att "och så satsar vi mest på gymnasieämnen här..." USCH!

Jag trivdes helt enkelt inte och kämpade för fullt för att orka genom hela året, tänkte flera gånger att jag borde jobba istället eller gå ett år till på efö men ändå var jag kvar.. men jag kan nog lungt säga att det var inte alls som på EFÖ, där det var ett år att minnas! FKF var bara ett år i ONÖDAN för mig.. så hmm, jag tyckte förståss INTE att fkf var bra.. men smaken är som baken och vill du studera något inom barn ska du nog söka någon annanstans ex. yrkesakademin i gamla vasa eller i jeppis! hoppas du fick svar på dina funderingar :)
Linda Sjölund-Åström

2013-06-09 @ 23:19:35 / URL: http://erixonz.blogg.se
Postat av: Rebecka

Jaijaa okey! Nä alltså detdär med att gå i skolan med en massa småungar så vet jag inte heller om jag skulle palla.. Men annars är det nog själva studentlinjen som jag hade tänkt satsa på (så barn&ungdomslinjen sku bara vara ett plus liksom). Men vet inte om jag skulle orka med studenten heller faktiskt även fast jag skulle vilja ha den.
Men jaa om FKF skulle vara som EFÖ så skulle jag luugnt söka dit! Men tyvärrtyvärr..
Men jotack det hjälpte nog :D kanske återkommer senare med flera funderingar (har ju trots allt 1 år kvar på medialinjen) :)

Svar: Precis! oj då alla skolor vore som EFÖ! :D nåjaa, men bara att fråga då du undrar nåt :)
Linda Sjölund-Åström

2013-06-10 @ 20:26:26 / URL: http://erixonz.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: