Olämpligt..

Här hos oss har vi blivit drabbade av körtelfeber. inte jag, men robb. han har inte alls tid med detta nu då han har en hel hop med skolarbeten att få gjorda före han slutar i slutet av april. inatt var vi vakna mellan halv tre och halv sex och det är jag som har svårast att somna om. jag vet ju inte om hans hals sväller igen och han blir utan luft då jag sover? vi har besökt läkare nu tre gånger förrän de konstaterade vad det är. körtelfeber väntar man ut, kan ta en vecka eller längre. jag hoppas iallafall på att vi får sova hela nätter nu frånochmed inatt.

Annars är allt bra.. lämnade hem från skolan idag, men snart ska jag till ya i gamla vasa på antagningsintervju vilket ska bli spännande. denhär veckan blir kort eftersom påsklovet kommer emot. redan på onsdag far jag hem till monäs igen. veckan kommer mest bestå av tentläsning.. 

Kommentarer
Postat av: Saragunmarie

Uschdå, hoppas an kryar på se fort!

Va sku du på intervju för? Hoppas e gick bra :)

Svar: Mmm he hoppas jag å! :)
Intervjun gick bra. he va intervjun för plan B i höst, som e familjedagvårdare på YA i gamla vasa :)
Linda Sjölund-Åström

2013-03-25 @ 14:08:42 / URL: http://fames.se/saragunmarie/
Postat av: TIDSTJUVEN

Lycka till med antagningsintervjun och hoppas att du klarar dig undan körtelfebern! Hälsa Robb att han ska krya på sig. :)

2013-03-25 @ 16:26:46 / URL: http://tidstjuven.com/
Postat av: Madelene Englund

Hoppas han blir bättre snabbt.
Jätte vackert, älskar den i färg:D

2013-03-25 @ 19:28:53 / URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: