Återanvänd dina glasburkar för julpyssel ♥

 
Vanligtvis brukar jag slänga glasburkarna som blir kvar efter att innehållet ätits upp, men nu har jag faktiskt sparat några burkar till julpyssel. igår på dagen satt jag och gjorde söta juldekorationer på burkarna. före på dagen gick jag in till en tygaffär för att köpa en liten tygbit, och lyckades hitta ett gammalt rött julgardin med hjärtan på, vilket var perfekt! 
 
Om du också vill julpyssla med glasburkar så behöver du: tyg, lim, band och förstås glasburkar i alla de storlekar! man kan också köpa (om man tänker pyssla i jultema) glitterspray, snöspray osv.. vad kan man ha i burkarna då? om jag ska vara ärlig vet jag inte riktigt än vad jag ska ha i mina burkar, kanske de får vara tomma? :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Fina :) tänkte att man kanske kunde ha typ godis, russin, mandlar och sånt i dem?

Svar: ja, det kunde nog gå :) skulle vara fint!
Linda Sjölund-Åström

2013-11-28 @ 15:14:09 / URL: http://www.saralene.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: