Denhär helgen är till för att minnas nära och kära!

Igår på eftermiddagen kom vi hit till monäs. vi var ute, badade bastu och tittade på idol, och medans andra tror att vi bor i usa (där man firar halloween, spökar ut sig och går på fest.. och super sig full).. så har vi gjort det man ska göra här i finland denna helg (allhelgona), respektera helgen, tända ljus vid våra nära och käras gravar och minnas dom! det är vad denhär helgen handlar om, tycker jag. och jag skulle inte ha samvete att spöka ut mig och dricka mig full just denna helg, om jag får säga min åsikt. eller är det bara jag som tycker såhär? Hursom helst. ikväll har jag och robb varit till jeppo på fars. det var skoj! nu sitter vi vid varsin dator, och snart blir det läggdags. vi hörs imorgon, godnatt! :)

Kommentarer
Postat av: Nicolina

ja håller helt me dej! denhä helgen har ju int alls nå me nå festas att gör, utan att minns dom som int längre finns.!

Svar: precis! föstar int ho di kan ha våga lägg na annat på en sånde helg.
Linda Sjölund-Åström

2013-11-04 @ 09:58:11 / URL: http://nicolinaa.blogspot.com

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: