För tillfället

Det är otroligt härligt med lediga dagar. jag har hunnit med en hel del idag redan. steg upp lite över 10 och såg på tv en stund. ordnade upp lite här hemma, och så for jag till loppis och ordnade upp mitt bord. på måndag hämtar jag mina grejer som är kvar, det är ingen vits att hyra för en tredje vecka.. sen åkte jag via minimani före jag kom hem igen. gjorde mat åt mig, och nu sitter jag och gör lite skoluppgifter. det snöar för tillfället också, vilket är väldigt mysigt :)
 
Ikväll ska jag träffa mina vänner, minna och sofia. det ska bli skoj! har varit och köpt en konfektask till oss också som vi ska mumsa på. imorgon är det fredag och efter att skoldagen är slut så far vi norrut över helgen :) ska bli skönt! vi hörs ♥

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: