Halå där!

Oj, jag har faktist inte skrivit här på en hel vecka. det har till en viss del varit skönt faktist. jag måste erkänna att jag har tyvärr heller inte haft något intressant att skriva om heller. nu tänkte jag göra en kort uppdatering om vad som hänt i mitt spännande liv sedan förra helgen. i måndags var jag ledig, träffade min vän sofia på eftermiddagen (som btw har börjat blogga igen), hon var till oss en stund och vi pratade om allt mellan himmel och jord, och drack varsin tekopp. efter det for jag till ollis efter min gröna halare. själva halarinvigningen hoppade jag över, vem skulle egentligen orka med något sånt en måndag? näe, inte min grej att vara ute en måndag med massor av fulla studeranden. jag och robb åkte och handlade mat, och sen satt jag i soffan och såg på tv nästan hela kvällen. resten av veckan har gått åt till skola, skolarbeten, utflykter, tv tittande, städning osv.
 
Igår kom vi till kovjoki. det blev idol, lite utomhusvistelse, och så började jag läsa på en tent. idag ska jag också läsa lite på tenten, vara ute lite, och sen får vi se vad som hände ikväll? imorgon åker jag till monäs redan på morgonen, det är ju farsdag :) ska fira pappa, och äta gott och pyssla med lite annat. sen åker vi tillbaks till vasa igen mot kvällen. så ser min helg ut. hejdå!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: