♥ Min pappa är bättre än din pappa ♥


Idag har jag tillbringat hela dagen tillsammans med min familj, och framförallt med pappa! såfort jag kom från kovjoki imorse så blev det kramkalas med pappsen. sen fixade jag smörgåstårtan och chokladmoussetårtan, och pappa fixade morgonsmörgåsar för hela familjen som vi sedan åt. runt klockan tre högg vi in på smörgåstårtan, och en stund där efter på chokladmoussetårtan. mums! pappa fick kramar, presenter, kärlek och allt vad en pappa ska få på fars dag :) vi tittade på youtubevideos, objektiv, tittade på tv, åt lite mer av tårtorna och bara umgicks. jag satt också och sydde två halarmärken på min halare. jag och robb kom till vasa efter nio, och nu ska vi bara lata oss resten av kvällen och titta på tv. 
 
Grattis världens bästa pappa på farsdagen :) jag älskar dig ♥ min idol, min hjälte. tack för att du finns!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: