Pyssellåda och garderobsändringar

 
I helgen hade vi ju lite garderobsändring här hemma och det blev riktigt bra. ännu mer ordning och reda än före. de som har tagit en titt i vår garderob förr ser att tvättkorgen/smutspåsarna bytit plats så att kläderna som hänger i klädhängare skall få mer plats. en hylla fick ryka för att smutspåsarna skulle rymmas, men det var nog värt det. de andra hyllorna är upphöjda också. idag då jag var och handlade köpte jag en förvaringslåda..
 
Förvaringslådan innehåller nu alla mina pysselsaker. den innehåller allt man kan tänka sig när man ska pyssla. massor med glitter, klistermärken, papper, pennor, och mina målarsaker förstås. och mycket mer ryms i den :) pyssellådan är nu på översta hyllan i garderoben, bara att ta fram när det blir pysseldags! så en fråga till er, har ni ordning och reda i era garderober? :)

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: