Till alla studeranden där ute :)


Japp, årets knowhow-mässa i botniahallen här i vasa/smedsby drar igång inkommande vecka. 20-21 november, alltså nästa veckas onsdag och torsdag. denhär mässan är perfekt för dig som inte riktigt vet vad du vill börja studera, eller inte vet om du har valt rätt, om du är intresserad av vilka olika möjligheter som finns. på mässan hittar man typ allt. alla typer av utbildningar. flyg/gå/cykla/åk bil eller vad som helst, men besök mässan och ta in all inspiration. utbildning är viktigt, och i bästa fall går man och bär på flera. jag är kock, och blivande socionom, men tänker ändå besöka knowhow, i min gröna halare, mest för att se mig omkring (och för att jag behöver mer bläckpennor, och är snål på karameller, hehe).. ja, bläckpennor och godis finns det gott om på mässor. vid varje bord, oftast. så vad finns det för anledning att sitta hemma? dessutom kan man delta i tävlingar, lyssna på livemusik och se på modeshow om man så önskar. så vad jag alltså ville få fram med dethär inlägget var, att ni inte ska missa knowhow mässan inkommande onsdag och torsdag! :) läs mer här

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: