Våran fredag ♥

Vi hade tänkt gå upp redan runt halv 10 imorse, men det belv åtminstone en timme senare. det var iallafall skönt att känna sig helt utvilad :) vi åt frukost, jag var en sväng över till saras efter mina telefonskal som jag beställt av henne, jättefina :) sen åkte jag och robb och helghandlade, och en sväng via loppis så jag skulle få ordna upp mitt bord där. bestämde mig för att hyra för en vecka till också eftersom det gått så pass bra :) köpte också med mig en mjuk "mobilpåse" för endast 2,90 euro. (den i mitten av bilden) de fanns i massor av fina färger! flagg-skalet sitter på telefonen just nu :)


Det har varit en bra dag. vi har valt att stanna här i vasa över helgen, så ikväll har vi haft det mysigt med idol och godsaker såsom vindruvor, äppel, chips med dipp osv... (och strukit bordsdukar..) jag har heller inte gjort något åt skolarbeten idag, vilket har varit skönt. det ska jag satsa på imorgon istället. vi har också en annan spännande grej som vi ska fixa här i helgen :) i väntan på resultat från kvällens idol ska jag nu tvätta en matta. trevligt! efteråt blir det läggdags, så vi hörs imorgon :)


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: