Älskade stickatröjor ♥

 
Ingen kan ha missat att jag älskar stickade tröjor. jag bär stickade tröjor vinter och sommar. jag har säkert runt 10 eller mer i min garderob. stickade tröjor är ett måste tycker jag. det är snyggt, mysigt och enkelt. den på bilden är ny, pickar lite gör den, men den har blivit en av mina favoriter :) den finns på h&m! så hur har dagen varit? bra, bortsett från att jag inte varit tillräckligt noga med att kolla vilken tid dagens lektion började. vi börjar alltiiiid 9:15, med undantag idag då vi tydligen började 8.30. hoppsan. hade dock inte missat något :) från och med nu ska jag dubbelchecka shemat kvällen före, och på morgondagens shema står det ingenting, vilket betyder att vi är lediga. skönt!
 
Nu ska jag börja göra kvällsmat, och sedan ska jag och robb ut på en promenad :) efter det kommer jag att vara upptagen med ett skolarbete resten av kvällen. psssst.. en liten skymt av nya hårfärgen ser ni på bilderna, och dagens frisyr (uppsatt i hårdonut).. enkelt men fint. hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Saragunmarie

Du e så fin. Å ja saknar de!

Svar: Tack desamma, ja saknar dej å :)
Linda Sjölund-Åström

2013-10-24 @ 16:32:33 / URL: http://saragunmarie.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: