Det smäller på takplåten, roliga nyheter som knackar på? :D

Hej! igårkväll tänkte jag nog uppdatera, och jag hade faktist skrivit tre rader, men sen orkade jag inte mer. haha! varför bara skriva tre rader då man kan skriva trettio? hursomhelst, robb hade gjort världens godaste jordgubbsmilkshake, och det var det bästa med igår typ :) struntar i biten hur skönt det är med fredag, för det vet vi ju alla redan! denhär fredagen är blåsig och det bara smäller i takplåten. jag tror att det är goda nyheter som knackar på- IKEA kommer nämligen byggas här i vasa! wohoo. lika bra som när de äntligen kom fram till att klädbutikerna som endast fanns söderut också skulle få vara i vasa, såsom gina tricot till exempel :) man blir glad när beslut som dessa bestäms :) vad tycker ni om att IKEA kommer till vasa?
 
Tillbaka till ämnet- fredagen! vi lämnar här i vasa denna helg, och ikväll kommer vi bara ta det lungt med idol och lite godsaker :) kvällens middag blir fylld grisfilé och ugnsbakad potatis. låter det inte gott va? :) bor man med mig får man sån mat! nu ska jag fräsha upp i lägenheten lite grann, och sedan tillreda lite dessert! vad det blir har jag ingen aning om!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ingen som sagt att de ska bygga än dock bara att detaljplanen över Risö är godkänd av miljöministeriet, än är det långt till att de verkligen börjar bygga

Svar: Du ska då alltid alltid hitta FEL på allt!
Linda Sjölund-Åström

2013-10-04 @ 20:51:18

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: