En blåsig lördagmorgon i oktober ♥

Puff väckte mig klockan tio och tyckte att det var frukostdags. så, jag steg upp och gav frukost till katterna och tillredde en mysig frukost till mig och robb också. äggröra och bacon till oss båda, youghurt med bär till mig och rostat bröd till robb. att robb får vakna till kaffekokarens ljud är något som gillas stort :) vi njöt av frukosten och såg sedan på tv en stund. nu ska vi båda göra lite skolarbeten, och runt en 4 tiden kommer min familj hit, och då ska vi till rosso på middag. mamma och pappa ska på en konsert klockan sju, och sålänge kommer mina småsyskon hit och titta på film och äta lite sötsaker osv :) så ser min lördag ut ♥

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: