En ny vecka.

Låt mig sammanställa höstlovet. fått praktikplats till januari, gjort bokrecension, städat biogashallen i jeppo, skrivit på en hemtentamen, varit till kokkola, umgåtts med familjen. ihelgen kom robb till oss, det var skönt att se honom efter en vecka ifrån varandra ♥ på fredagen var det idol-dags och bastu. i lördags var vi ute en stund, och i söndags var vi bland annat till villan :) skönt med lite frisk luft! sedan var det också dags att åka tillbaks till vasa igen :) här följer lite bilder från helgen:


Startade den nya skolveckan med sovmorgon. vi började först 12:30, vilket passade mig väldigt bra :) Jag och piff var uppe tidigare ön de andra två latmaskarna ;) titta bara hur söta de är där de ligger ock snoozar :) robb är allt för söt när han sover ♥ det dalade ner stora snöflingor imorse också, jättemysigt :) idag hade vi sista förskolepedagogik- lektionen, slutade klockan 3 och sedan for jag hem. lagade kvällsmat tills robb kom hem, och så for vi ock handlade mat. Nu ska jag skriva klart hemtenten i allmän pedagogik och sedan ska jag bara lata mig resten av kvällen :) vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Sara

Härliga bilder :) (creepy älg, haha)

Svar: tack tack :)
Linda Sjölund-Åström

2013-10-22 @ 10:36:52 / URL: http://www.saralene.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: