Första höstlovsdagen

Lönnen var full av gula löv ännu igår då jag kom hem. under natten har det varit frost, och alla löven hade fallit ner imorse då jag vaknade. här hos oss är det däckbyte på gång idag. sommarskorna ska av och vinterskorna ska på. jag har en känsla av att det kan börja snöa när som helst, vilket de har lovat också :) för mig får det gärna komma en meter snö när som helst! snöskotern och skidorna åker fram, och min underbara didriksson- vinterjacka såklart :)
 
Jag har redan hunnit vara ute på två ärenden idag, och nu ska jag snart gå ut och få lite frisk luft. sen ska jag läsa en bok till en kurs. förstår inte hur jag ska hinna med allt jag borde få gjort under höstlovet? bäst att sätta fart NU!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: