Måndagkväll

Jag förstår varför yrkeshögskolor kallar höstlov för "självstudievecka" nu. man bestämmer ju förstås själv hur man lägger upp sina skoluppgifter, men för att verkligen hinna med allt känner jag att jag måste ta itu med några nu på höstlo.. självstudieveckan! jag är trött, men tänker skriva klart bokreferatet ikväll som jag håller på med för tillfället. egentligen känner jag mig en aning stressad också om jag ska vara helt ärligt. och att vara stressad är absolut inte nyttigt alls. men jag vet, att om jag har en sak mindre (referatet) så känner jag mig mycket bättre i huvudet efteråt och kan slappna av en stund :) jag klarar stress ganska bra, så ännu är det inga problem. dock hjälper det kanske inte att läsa och skriva om en bok med handlingen: panikångest.. hehe! eget fel. hade kunnat läsa en tre gånge tjockare bok, men då hade jag aldrig blivit klar.
 
Jag hade gärna gått och lagt mig bredvid robb ikväll som alla andra kvällar. otroligt hur man kan sakna någon bara efter en dag. nu pratar vi hela fyra dagar ifrån varandra, och jag är nästan ifrån mig redan. hehe. jaja men, imorgon är det fart och fläkt hela dagen lång så troligtvis blir det ingen uppdatering! godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Saragunmarie

SV: Tack för din åsikt! :)

2013-10-15 @ 14:18:58 / URL: http://saragunmarie.blogg.se/
Postat av: Linda

Oj en undervisningsfri vecka skulle jag inte tacka nej till i nuläget. På peffan existerar inte självstudier eller studiefria veckor, men deadliner och uppgifter har vi nog gott om. Så ta vara på den undervisningsfria veckan!

Svar: Kan förstå det! försöker ta vara på all ledig tid som går, men så finns ändå alla deadlines, som är direkt efter "höstlovet".. grupparbeten hit och dit, tenter och hela faderullan.. men he vel så e ska va! :)
Linda Sjölund-Åström

2013-10-15 @ 19:52:14
Postat av: Saragunmarie

SV: Bra gissat, men.. FEL ;)

2013-10-15 @ 22:21:05 / URL: http://saragunmarie.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: