Norrsken och den första glöggen

Skulle gå och lägga mig tidigt igårkväll, vilket misslyckades. jag skyller på norrskenet ;) jag tog min kamera och for på fotoutflykt, till köket, i min rosa morgonrock. öppnade köksfönstret och fotade det vackra, gröna skenet på himlen. hade jag varit hemma i monäs så skulle jag förstås gått någon annanstans än till ett annat rum, hehe, men det får duga såhär tycker jag. personligen gillar jag första bilden bäst, då träden viftar och stjärnorna är skarpa (någotsånär) :)

Dagen har varit bra. inga stora måsten. ikväll drack jag säsongens första glöggmugg, och det var gott. ska ta en till senare har jag bestämt. nu ska jag göra lite hushållssysslor, och sedan se på tv resten av kvällen :) imorgon är jag ledig, och likaså på måndag, vilket betyder att fyra hela lediga dagar väntar. verkligen skönt!


Kommentarer
Postat av: Liie

Norrsken är så vackert! Var också ute och fotade igår :) Håller med om att den första bilden var häftig med de svajande träden, måste ha blåst ganska mycket?

Svar: Jamen visst :) jo, det blåste en hel del faktiskt :)
Linda Sjölund-Åström

2013-11-01 @ 05:17:21 / URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: ann-sofie

sjukt fina bilder :)

2013-11-03 @ 19:54:08 / URL: http://hennesliviordochmeningar.blogg.se
Postat av: Jenni

jätte fina bilder! :)

Svar: tack så mycket :)
Linda Sjölund-Åström

2013-11-06 @ 12:28:05 / URL: http://jennivillanen.ratata.fi

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: