Och jag har badat badkar bland annat..



En rätt så sömnlös natt har jag bakom miggick till sängs redan vid tolv, men någon sömn fick jag inte tag i förrän efter tre först. att ha ett föredrag/presentation i huvudet gör att man ligger och funderar, planerar och tänker om vart annat. för min del var också nervositeten och spökade i mig inatt. jag är ju absolut inte blyg av mig, eller rädd för att prata, men av någon orsak ligger det till så att jag verkligen avskyr att hålla föredrag! det är ingen skillnad om det är min egna klass, jag står ändå där fram och känner nervositeten, hur jag blir torr i munnen, blir stressad och känner mig bara löjlig, typ. ångest, i en lätt version, kallas det! vår presentation gick iallafall rätt så bra, och det är så jäkla skönt att ha den där skiten över. HUH!
 
Men än är inte skolarbetena slut. det finns massor, kan jag lova! igår och idag har jag ställt det så till mig att det inte ska finnas några måsten, inga skolarbeten. det behövs verkligen, för annars sitter jag hela eftermiddagen och kvällen och gör sånt som måste göras (skolarbeten), vilket kan vara kul, till en viss del men man behöver vila också. jag har mest slöat framför tv:n, myst med katterna, och idag när jag kom hem blev det också lite tv och sen efter kvällsmaten for jag och robb ut och cyklade några kilometer :) skönt för kropp och själ! sen då vi kom hem så badade jag badkar för första gången denna höst, och det var verkligen välbehövligt kan jag lova! mera badkar till folket :) nu ska jag dricka en kopp te, slänga mig i soffan en stund och sen gå och lägga mig. hoppas alla haft en bra dag ♥ det har jag! godnatt

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: