Onsdag

Höstlov finns troligtvis till för att göra sånt som man måste göra. inte för sånt som man vill göra. hade mycket hellre varit ute hela eftermiddagen och fotat, men här har jag suttit i mitt rum och läst till tent. jag borde också börja skriva hemtenten nu redan ikväll, men då ska jag och jobba. jag ska iallafall börja med den före, och fortsätta imorgon då vi kommer hem från kokkola (edna höjdpunkten med denna vecka)! jag har inte ens öppnat kameraväskan ännu under "lovet", det blir troligtvis först till helgen. jag kan helt enkelt konstatera att jag mycket hellre hade skippat höstlov helt och hållet eftersom det absolut inte känns som något lov. hoppas ni har ett bättre lov än vad jag har..

Kommentarer
Postat av: Saragunmarie

SV: Vaför sku ja int kuna beställ? Ho menar du?

Svar: Ja menar som så att do kanski måst veta vem som vinner först? eftersom all har olika telefoner, å om du ha beställd tex. ett skal ti en samsung s2, så sko e jo it pass åt me eftersom ja har en s3 mini :) vet du? :)

he kan jo föståss va så at do har ex. ett iphone skal, å tå kan jo bara ti me iphone tävel förståss.. :)
Linda Sjölund-Åström

2013-10-17 @ 18:02:21 / URL: http://saragunmarie.blogg.se/
Postat av: Saragunmarie

Ja, alltså ja mena typ köp några olika skal ti olika telefoner, o så får all me tem telefonren delta :)

Svar: ahaa okej :) men skal e ju rätt så dyr :/ eller "får" du skal från olika butiker? :)
Linda Sjölund-Åström

2013-10-17 @ 18:17:11 / URL: http://saragunmarie.blogg.se/
Postat av: Saragunmarie

Nä ja köper noo sjölv, om int ja nu råkar hitt na företag som vill sponsorer me ;)

Svar: okej :)
Linda Sjölund-Åström

2013-10-17 @ 18:33:08 / URL: http://saragunmarie.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: