På repeat

Det har varit en bra torsdag. hade sovmorgon, och började först 14:15 idag! träffade några av mina klasskamrater (grupparbetsmedlemmarna) vid biblioteket för att fynda barnböcker. dessutom några böcker vi ska ha läst till missbrukarvårdskursen! efteråt for vi till arnolds och sedan till skolan. har också hunnit vara till stenhaga en sväng och till en klasskompis för att sammanställa ett arbete med deadline på lördag. nu ska jag bara lata mig resten av kvällen!
 
Igårkväll samlades vi nästan hela klassen vid en klasskompis och hade det jättetrevligt! åt massor med gott, pratade om alltmöjligt och hade det jättetrevligt :) måste nog säga att jag har världens bästa klass! tiden gick fort, och plötsligt hade vi suttit och pratat i 7 timmar. något efter två var det dags att söka sig hem till sängen :) tack för en trevlig kväll!
 
denhär låten spelas för tillfället på repeat här hos oss, feelis ;)
 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: