Tv-program och målet med idag

Jag borde ha gått och lagt mig för länge sedan, men vi börjar ändå senare imorgon så jag tänkte passa på och göra olika uppgifter. jag tycker det är ganska viktigt att ha "mål" för dagen, kanske för att känna att man är duktig, kanske för något annat, men jag anser mål som en viktig sak i vardagen. jag ville få klart en självstudieuppgift med deadline nu på söndag, den är klar nu- mitt i natten. kan aldrig avsluta något mitt i, typiskt mig! jag ville också skriva en sida i kursdagboken för en annan kurs, det har jag också gjort. sen har jag också tvättar kläder, vilket stod på min "att göra- lista" för idag. nöjd med dagen kan jag nu gå och lägga mig :) före jag skriver godnatt, tänkte jag tipsa om ett av mina favoritprogram på tv: 
 
TABU, heter programmet. mycket intressant och lärorikt enligt mig. ordet tabu säger väl redan mycket om programmets handling, så jag går inte mer in på det. programmet visas på national geographic klockan tolv på kvällen och även om jag inte skulle orka sitta uppe, gör jag det iallafall. klicka här för att läsa mer.... GODNATT!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: