Vill hellre ha snöstorm än höststorm

Det har redan hunnit bli onsdag, och det var några dagar sedan jag skrev sist. orsaken att jag inte uppdaterat är den samma som alltid- har inte haft tid.. och egentligen har jag inte det nu heller, men bara för att, så tänkte jag skriva några rader. igårkväll var jag och robb ute på en lagom lång promenad, vilket var väldigt skönt och uppfriskande :) hade sovmorgon imorse, och steg upp lite efter 10. regnigt och blåsigt höstväder såg jag då jag tittade ut och kom fram till att vem vill nu inte ha snö iställer för dethär? hmm, jag hade gärna sett snöstorm utanför fönstret iallafall! på dagens missbrukarvårdskurs var vi på studiebesök till ett missbrukar "hem", och sen var dagen slut. var hemma runt fyra och gjorde lite hushållssysslor, lagade mat och låg en stund framför tv:n och myste med katterna :) 

Just nu sitter jag och dricker vanilj-caramel te med lite honung och mjölk, och läser barnskyddslagen! det hör till ett skolarbete jag har pågång just nu. eller kanske jag ska säga ett AV alla skolarbeten.. vi har massor. nu ska jag fortsätta, så vi hörs senare! här har ni en låt som jag lyssnar en hel del på :)
 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: