Den kalla tisdagen

Det blev en stressig morgon, men det var frukostens fel egentligen. mitt hembakta bröd var så gott, och yoghurten med de färska jordgubbarna var också otroligt gott, så jag satt och njöt utan att ha koll på klockan över huvudtaget. kom mig iallafall till skolan i tid, där vi hade socialvård hela dagen lång. efter skolan - jag och robb hämtade bilen från servicen, och så har jag dammsugat och diskat. i väntan på att svenska hollywoodfruar ska börja funderar jag om jag ska börja skriva på ett referat, eller om jag ska göra ingenting? imorgon har jag hela dagen på mig att skriva på referatet, så mitt val blir troligtvis att jag gör ingenting. dagen började med stress och avslutas på lugnaste vis alltså :) ha en mysig tisdagskväll!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: