Ny vecka med nya möjligheter.

Idag började jag 10:15 och slutade 15:45, veckohandlade vid minimani efter skolan och gick upp för trappan med två tunga matkassar. jag hade behövt lite manlig hjälp men min kar slutar halv sju idag, så jag fick handla ensam och bära allt själv. jag ska snart börja med kvällsmaten, och försöka pricka in att maten blir klar passligt tills robb kommer hem.. med det lär jag inte lyckas med. efter maten ska vi hämta ett STORT paket från posten.. nyfikna? ;)
 
Igårkväll hade jag lösenordsskyddad blogg en halvtimme pga. lite fix med bloggen, ifall någon undrade. nu har jag slideshow i headern igen eftersom jag tycker det passar bäst när man har foto som huvudtema på bloggen. jag kommer att byta ut och lägga till nya foton då jag känner för det, så jag hoppas det uppskattas :) annars är jag ganska nöjd överlag med designen som den är. nu, matlagning! hörs senare :)

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: