Underbart höstväder!

Det var en bra kväll igår! runt halv sju kom min vän sofia hit och så satt vi och pratade om allt mellan himmel och jord. runt åtta hoppade robb, sofia och jag på cyklarna och trampade iväg mot brändö. där var det filicia castle som gällde, och det var ett riktit superställe tyckte jag. musiken spelade inte för högt, det var tävlingar, trevliga människor, bra med rum att röra sig, inget inträde, man fick ta med egen dricka.. listan kan skrivas lång! runt en tolvtiden trampade robb hemåt och jag for till hullupullo med mina klasskompisar :) kom hem lite före två och åt et knäckebröd.. haha, sedan gick jag och la mig. steg upp tio idag och åt frukost, diskade, torkade damm och dammsög. så, hittills idag har jag varit en duktig hemmafru!
 
Det är otrooligt skönt väder där ute idag, solen skiner och det blåser inget alls. på balkongen är det för hett att vara, men jag skulle gärna tänka mig en cykeltur eller promenad med robb senare ikväll :) nu ska jag ta tag i massor med skolarbeten, ha en bra dag! :)
 
 
och oroa er inte, jag har nog massor med bilder att visa, jag har bara inte haft tid att ta itu med dom!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: