Dagens planer

Godmorgon! jag kom mig upp redan klockan 9 imorse fastän jag börjar först 13:15 :) det händer inte ofta! anledningen är att jag har en hel del att göra idag, så jag behövde stiga upp i tid för att hinna. började med en dusch och har just torkat damm här i lägenheten. här näst ska jag äta, diska och sedan börja skriva en rapport som ska vara klar imorgon. efter skolan måste jag göra klart rapporten och läsa på tent största delen av kvällen. svärmor kommer hit vid 5 tiden och kommer vara här hela påsken :) alltid trevligt med besök! så ja, någon mer uppdatering lär det inte bli här idag, isåfall senare på kvällen. ha en bra onsdag alla! ♥ och kom ihåg att berätta vad ni vill läsa om/se här på bloggen!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: