Dagens tankar ..

• Det är väldigt skönt med sovmorgon och börja först 13:15 efter att ha stigit upp 7:30 de två senaste dagarna!
• Idag startade en ny kurs, sociologi, som verkar vara rätt så jobbig. boken till kursen är över 800 sidor också..
• Det känns bra när vissa saker börjar ordna sig och gå mot det positiva
• Jag tänker unna mig lite vår- och sommarkläderna för stipendiepengarna, det är jag nog värt!
• Jag brukar alltid göra ljusa slingor i mitt hår till våren, men känner att jag skulle vilja testa lite ombre denna vår..
• Snart (23.5..) får vi sommarlov och det känns bra att veta att man har sommarjobb för nästan hela sommaren!
• Jag måste diska! hejdå :)

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: