En halv dag på café är aldrig fel

Tänkte köra en såndär "det senaste på instagram" bara för att ha något att fylla ut detta inlägg med, bra va? om ni är jättenyfikna på mitt liv så kan ni klicka HÄR! så, idag tog jag sovmorgon faktiskt, tvättade kläder och begav mig sedan in till staden för att träffa några klasskompisar för att göra en skoluppgift. först satt vi vid arnolds en stund och begav oss sedan iväg till citymarket för att iaktta människor. sedan satt vi resten av tiden på sweet wasa där jag också provsmakade en chokladmoussekakebit, och OJ så gott det var! nå, vi fick iallafall skrivit en rapport på ca 3 sidor! 3½ timme spenderades inne i stan idag och som avslutning for jag in till citymarket och köpte gula och orangea tulpaner och påskgodis före jag for hem igen. 

Nu ska vi göra mat, städa, läsa på tent och åka på en cykeltur! vi hörs ♥



Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: