Första april!

Tänk att det är april redan. var det inte typ just första mars? jag har inte dragit till med någon luring än idag, men känner på mig att min kar kommer att komma hem fulladdad med luringar, som jag självklart kommer gå på! men så lättlurad är jag ändå inte, tror jag. moder natur har redan dragit till med en inte så kul luring, hällt ner snö över vasa. okej, ta bort den nu tack! 
 
Steg upp lite över sju imorse. klockan åtta började rörsaneingsgubbarna i vår lägenhet, och grannen söndrade vår wc- stol. det är inget skämt, jag lovar! jag kom hem från skolan för en stund sen och vet inte riktigt vad jag ska hitta på. invänta och välkomna den nya wc stolen som vi inte får sätta oss på på 24 timmar? sova en stund i denna stank som befinner sig i lägenheten just nu? se på tv fast jag inte skulle höra något ljud? hmm? jag återkommer!

Kommentarer
Postat av: Saragunmarie

SV: Haha nä, du e noo söt!! :)

2014-04-02 @ 16:12:20 / URL: http://saragunmarie.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: