Härligt med lite vårblommor!

Hej där! det är mycket på gång nu denna helg. igår på eftermiddagen kom vi hit till monäs och så spanade vi in våra nya aluminiumfälgar som vi beställt hem. snygga! lite senare böt vi till sommardäck (robb böt och jag tittade på..), åt god mat, tvättade vinterdäcken, var i bastun, och tittade på tv. idag har vi varit en sväng till kovjoki, sedan blev det biltvätt, min och tessas bil blev skinande rena :) det återstår att se hur länge det hålls? sedan har jag också fixat med lite skolarbeten!

För tillfället sitter vi i mitt rum, slösurfar och lyssnar på när regnet träffar plåttaket. mysgit, men solen får gärna vara framme imorgon :) snart är det läggdags för min del, men först måste jag få i mig någon kvällsbit. imorgon lär det också bli en hel del håll igång här hemma, så vi hörs igen på kvällen när vi är tillbaka i vasa. ha det fint!

 
Gick omkring med macrot för en gångs skull idag också. krokusar fick det bli idag. 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: