Måndag igen!

Gokväll på er! helgen som varit har varit rätt så lugn även om jag hunnit med en hel del skolarbeten. i fredags kom vi ganska sent till kovjoki så något märkvärdigt hann vi inte börja med. i lördags kom jennifer och vincent till kovjoki. robb skulle och byta däck åt sin mamma, så jag tillbringade hela eftermiddagen med resten av gänget :) vi åt pannkaka och sedan när alla hade farit ut på sitt satt jag och gjorde skolarbete resten av kvällen tills robb kom hem runt 10 :) på söndag hade jag också skolarbete på shemat och hela eftermiddagskvällen satt vi vid "pergolan" i monäs :) vid halv 7 for vi iväg till vasa igen!
 
Idag är det måndag, ny vecka med nya möjligheter. vappen och första maj är också på intågande, vilket känns alltför fort, men kul ändå! (det negativa är att jag blir ensam hela maj, kanske..) jag hade skoldag idag från kvart över nio till halv fyra och sedan for jag via adam&ewa loppis för att hyra ett bord! ett bord fick jag, och imorgon börjar jag sälja :) hoppas det går lika bra som i vintras! så, ikväll har jag prissatt kläder m.m. och gjort skolarbeten.. nu börjar det bli läggdags. ha det fint!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: