Det senaste på instagram!

Det var ett tag sen jag hade ett såntdär "det senaste på instagram"- inlägg, så nu har jag picklat ihop ett litet collage till er som inte följer mig på instgram. ibland är jag riktigt beroende av instagram, och kan ladda upp 5 bilder om dagen och ibland orkar jag inte alls ladda upp en bild på flera månader. haha. Om ni vill kika in på min instagram kan ni klicka på "Här finns jag" uppe i menyn! där finns en lista på alla ställen jag håller hus. hehe :) och glöm för i hela världen inte att titta in på min instagram nu när jag åker till åland :) 

MIN INSTAGRAM: @LINDANATHALIES


1. Idag har jag gjort cupcakes. 2. Idag har jag bakat muffins.. som blev till cupcakes.. hehe! 3. Idag har jag plockar bär.
4. I måndags åt jag vid korvgörans. 5. I lördags kröp robb under trälavan. 6. Såhär gosig är piff varje morgon ♥


Kommentarer
Postat av: Silje

Vilka fina bilder :)

Svar: tack tack :)
Linda Sjölund-Åström

2014-08-25 @ 20:43:28 / URL: http://siljetherese.com

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: