Om veckan som är påväg mot sitt slut.

Första skolveckan har gått snabbt. vi började ju först i tisdags, men ändå. onsdag hade vi full dag, och nog var man trött sen när man kom hem! idag hade vi föreläsning från 12:30-15:45 och sedan for jag hem och gjorde mat till mig och robb. lax- och färsk pasta gratäng med pannacotta- kaka med hallongelé på till efterrätt. Ikväll har vi också varit ut på en promenad. uppfriskande! Nu tänkte vi se en film. imorgon är vi lediga båda två, så mot eftermiddagen åker vi norrut över helgen. Det är ju faktiskt villaavslutning, och vi ska såklart vara vid villan med min familj! :)

Det är något på gång här hos oss hela tiden just nu. idag tex. målade jag en list på balkongen som jag glömt när jag målade alla andra. lite nya inredningsprylar har vi på plats, och jag är ännu på jakt efter två lastpallar, två äppellådor och lite gamla fönster.
Vad tror ni jag ska göra med allt detta? hehe. fast vi nu är inne på vårt fjärde år i vår älskade lägenhet är det som om man alltid hittar på något nytt i inredningsväg.. men det är bara roligt :) när jag fått tag på allt jag är på jakt efter och fått det på plats lovar jag att visa er. Åh, inredning är så roligt!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: