Smått och gott ..

Sista jobbveckan är inledd och jag började den med en ledig dag. vad är nu bättre än det? jag kommer jobba tisdag, onsdag, fredag och söndag denna vecka och sedan är kontraktet över och på en vecka ska jag försöka göra allt jag borde göra här hemma före vi åker tillbaks till vasa. vi funderar ännu på att åka till åland före skolstarten, men ännu har vi inte bokat.. vi får se! idag sov jag läänge, och efter lunch for jag och lillasyster till jeppo och plockade bär hela eftermiddagen. frysboxarna här hemma börjar bli fulla, men ännu ryms lite till.. hehe. att ha bär man kan äta sedan i vinter är verkligen en lyx :)
 
Helgen då. jag har jobbat hela helgen faktiskt. när jag inte har jobbat har jag varit med robb här i monäs :) vi har mest gjort ingenting, men igårkväll for jag, robb och mina småsyskon till rävskatan och tog ett kvällsdopp :) nu håller jag på med kuusamo-bilderna, sista finputsningen, så kanske jag hinner lägga upp någon bild här ännu ikväll :)

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: