Villaavslutning ♥

Ingen har väl missat att vi här i österbotten firat villaavslutning denna helg. villaavslutning (eller vad ni nu vill kalla det, men villaavslutning is the one and only word for it) är en mycket mysig och bra tradition som jag tycker ska spenderas på villan, sommarstugan, med nära och kära. har man ingen villa, tager man vad man haver. Jag har iallafall varit vid vår villa med min familj och ätit gott, badat badtunna, skjutit raketer och njutit av villalivet :) här är vår villa:




Såhär mysigt hade vi det vid villan på kvällen. Det rykte från badtunnans korsten, vi hade fin solnedgång, vi hade tänt sånadär mysiga lyktgrejer man alltid har på villaavslutning.. eftersom jag inte vågar stava till namnet får de heta lyktgrejer här.. hehe. Hursomhelst, mysigt hade vi det!



Som sagt.. mysigt!



Norrsken och stjärnklar himmel bjöds det också på under kvällen! pappas norrskens- och stjärnbilder får ni se imorgon :)



Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej hej,
Vilken fin blogg du har. Har du gjort designen själv?

Svar: Hej på dej! Tack så mycket för kommentaren,
Självaste mallen är nog en av blogg.se's egna men sen har jag fixat en hel del själv med html koderna i stilmallen osv :)
Linda Sjölund-Åström

2014-09-01 @ 13:32:09 / URL: http://sofiesfoto.com

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: