Bara några små funderingar!



Hoppas alla har haft det bra nu under julfirandet. julen börjar vara över, och det tycker jag är riktit skönt. det är nog tur att det bara är jul en gång om året! dendär speciella julkänslan kom aldrig iår, mest kanske för att hela hösten har kännts väldigt stressig för min del? nu är det inte många dagar kvar av 2014, och några mål för året 2015 har jag ännu inte funderat på! iallafall, många roliga inlägg är i planerna ännu och någon gång under helgen ska jag pyssla ihop ett litet inlägg om min jul. här under ser ni bilder på min nya frisyr, och min julaftonsklädsel. ha en bra dag allihopa!


 

Kommentarer
Postat av: marina

Jätte fin topp. :)

Svar: Tack tack! det är faktist en långärmad paljettröja.. fast det syns ju inte med koftan ovanpå :)
Linda Sjölund-Åström

2014-12-26 @ 11:33:26 / URL: http://marinapalme.blogg.se
Postat av: Saragunmarie

Va fin du e i nya frisyren :)

Svar: Tack Sara :) <3
Linda Sjölund-Åström

2014-12-26 @ 12:44:26 / URL: http://saragunmarie.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: